Handelsbetingelser Buffetbussens Take Away

Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer hos

Buffetbussen

CVR 37781509

Toften 1A

6780 Skærbæk.

Mob.: 31 555 909

Aftalerne indgås på dansk.

Du kan handle hos os på følgende måder:

  • Via www.buffetbussen.dk
  • Via telefon 31 555 909,  i det – på Facebook – oplyste tidsrum.

 

Betaling

Vi modtager betaling med Dankort, Visa Electron, Mastercard og Mobilepay. Beløbet trækkes med det samme. Alle priser er angivet i DKK pr. kuvert inkl. moms.

 Priserne vil fremgå under bestillingen, når du har tastet antal ind.

 

Levering af mad

Ved bestilling af maden bliver du bedt om at vælge et afhentnings-sted og et timeslot.

Maden skal afhentes indenfor valgte interval.

Afhentes maden ikke indenfor Bussens holdetid, er vi nødsaget til at tage måltidskassen med igen, og maden bliver herefter kasseret, da vi ikke længere kan stå inde for kvaliteten. Det vil ikke være muligt at få refunderet det forudbetalte beløb.

Afhentningssted vil fremgå af Buffetbussen opslag på Facebook, og du er selv ansvarlig for at tjekke op på, om der her skulle ske ændringer.

1 bakke TakeAway består af 300 gr helstegt pattegris, 400 gr kartofler og ca. 100 gr bl. salat.

 

Leveringsgaranti

Vi garanterer at maden leveres I det forud aftalte tidsrum.
Det betyder, at hvis maden ikke er fremme senest 45 min. efter aftalte afhentnings-tidspunkt, får du et gavekort på det beløb du har købt for hos Buffetbussen.

 

Ændring

Såfremt der er plads i køkkenet, kan du have mulighed for at justere op i kuvertantallet indtil dagen for levering.

Dette kan KUN ske telefonisk på 31 555 909.

Afbestilling

Du kan afbestille din ordre indtil kl.1000 på afhentningsdagen.

Afbestilling kan KUN ske telefonisk på 31 555 909.

 

Fortrydelsesret

Når du handler hos Buffetbussen, er der INGEN FORTRYDELSESRET i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 12.

 

Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre. Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes på claus@buffetbussen.dk eller på tlf.: 30 555 909. Telefonerne er åbne mandag-torsdag 9-17.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse eller fortæring af maden eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service.

Er du ikke tilfreds vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet:

Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C, Mail: kontakt@hrt-ankenaevn.dk, http://www.hrt-ankenaevn.dk/

 

Spørgsmål? Du er meget velkommen til at skrive til os, så vil vi besvare din mail indenfor 3 hverdage.